loading...
اويل وطنم.عشق من اویل
اویلی ریکا. بازدید : 131 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

عظمت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است

                                                                                        مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

                                                                             تربیت بدنی و ورزشکاران روستای شهید پرور اویل


با توجه به مسابقات فوتبال جام وحدت اویل (جام شهید ابراهیم)تیم ملکار تنها تیمی بود که متبرک به نام شهدای منطقه ملکار بوده است.بنا به احترام به نام زیبای این تیم تربیت بدنی و ورزشکاران اقدام به این حرکت فرهنگی کردند.

تصویر زیر تیم بسیار خوب ملکار در مسابقات جام وحدت یادبود شهید ابراهیم قمی

اویلی ریکا. بازدید : 142 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

                                       


جناب اقای علی وازی اویلی

کسب مقام سوم جنابعالی در مسابقات کشتی ازاد نوجوانان استان البرز در وزن 76 کیلو را به شما و خانواده محترم تبریک عرض کرده و امید است با تلاش و پشتکار فراوان شما هم محلی عزیز را در مسابقات اینده شرکت کرده و به بالاترین مقام مفتخر گردید.


                                                         ازطرف:مدیریت وبلاگ و جوانان دهکده اویل       







اویلی ریکا. بازدید : 129 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (1)
 دومين جلسه بررسى مسايل ورزشى  دهکده اويل و انتخاب شوراى ورزشى روز شنبه 26 ارديبهشت در مسجد چهارده معصوم(ع) کمالشهر برگزار شد .
اين جلسه با استقبال کمترى نسبت به جلسه قبل رو به رو شد و تقريبا ميتوان گفت یک سوم از افراد جلسه قبل حضور داشتند. در اين جلسه افراد حاظر مجددا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نقطه نظرات خود را بيان کردند که در اين جلسه آقاى ايرج وازى به عنوان بزرگتر از همه جوانان خواست که وحدت و همدلى خود را حفظ کنند و اين مسابقات را ادامه دهند و جوانان را دور هم جمع کنند همچنين آقاى اسماعيل قمى عضو سابق شوراى ورزشى گفت: هرگونه کمکى تا قبل از اعزام به خدمت از دستش بر بيايد براى جوانان و محلش انجام خواهد داد. 
در پايان آقاى مهدى قمى گفت در صورتى که افرادى در شوراى ورزشى باشند که بتواند با آنها کارکند اين مسوليت را قبول ميکند ايشان آقاى مرتضى خدابنده را پيشنهاد دادند که آقاى خدابنده هم پذيرفتند و در ميان جلسه هم ارتباطى را با آقاى صفر قمى عضو شوراى اسلامى روستا برقرار کردند و آقاى صفر قمى هم اين عزيزان را پذيرفت و خودش هم به اين جمع اضافه شد و مقرر شد اگر توانستند افراد ديگرى را اضافه کنند وگرنه خودشان سه نفر بار مسوليت را به دوش بکشند.  با آرزوى موفقيت براى اين عزيزان. 
اویلی ریکا. بازدید : 97 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این جلسه که جهت انتخاب شورای ورزشی توسط ورزش دوستان گذاشته شده و این جلسه از دو جهت1) انتخاب شورای ورزشی2)تقدیر از شورای ورزشی سابق راس ساعت 21:30با حضور حدودا30 نفر با کلام ایات وحی توسط سعید قمی اغاز شد.عباس قمی به نمایندگی از شورای اسلامی و با اعلام جلسه از حسن و اسماعیل قمی با اعطاء لوح تقدیری تشکرکرد.اسماعیل در پاسخ از زحمت شورای جشنواره و تمامی عزیزان که همکاری خود را به محل به تثبیت رسانده بودند تشکر کرد.


مرتضی خدابنده به عنوان فعالان محل در ابتدای سخنانش ارزوی پیشرفت جوانان و پیشرفت محل را ارزوی قلبی خود دانست  وازآقاى حسین قمی در خواست کرد که مسوليت شوراى ورزشى را بپذيرد. 

ضمن رد کردن این در خواست از سوی آقاى  حسین قمی وی افزود فرهنگ سازی ورزشی بدون رشداخلاق در بين خود ورزشکاران بي فايده است  و فقط ورزشکاران به دنبال قهرمانی هستند در صورتی که منش پهلوانی جایگاه ویژه ای دارد.خدابنده کمک بزرگان ورزش و افزودن روحیه به جوانان را کار فرهنگی دانسته و از این رو ورود بزرگان را به ورزش دهکده اویل خواستار شد.

در این میان.آقاى  اسماعیل قمى تقدیری از مهدی قمی یکی از داوران و خدمتگزاران جهت هر چه بهتر شدن مسابقات و جشن به عمل اورد و در ادامه در خواست ایین نامه برای شورای ورزشی و تبلیغ مثبت در مجامع عمومی و شرایط به وجود امدن مسابقات(اشپزی،صنایع دستی)برای بانوان و تقدیر از هییت اجرایی را خواستار شدند.وی افزودانتخاب یک شخص به انتخاب شورای و الباقی کارو چيدمان اعضاء ان توسط خود شخص باشد تا کابین قوی و قدرتمند تشکیل شود.وی گلایه ای از ورزشکارانی که بی احترامی به داور غریبه بازی ها کردند را اخلاق غیرورزشی دانست.

مهدی قمی بازیکن محبوب وسرشناس تیم ذاکرین درخواست مجدد شورای ورزشی را به آقاى  اسماعیل قمی داد تا برگزاری این بازیها و جشنواره را این جوان زحمتکش انجام دهد.که اين درخواست با حمايت همه حاظران در جلسه همراه شد اما عضو سابق شوراى ورزشى مهندس قمى در پاسخ به اين درخواست گفت: در تاريخ اول تير اعزام به خدمت مقدس سربازى مي باشد و برخلاف ميلش نمي تواند اين کار را ادامه دهد اما عنوان کرد هرکمکى از دستش بربياد انجام خواهد داد. 

حسن قمی دیگر عضو شورای ورزشی بیشتر سکوت اختیار و به حرف های اهل ورزش گوش فرا میداد.اما از سختی این کار و اهانت های شده به او گفت و در جواب درخواست حاضرین جلسه با اعلام تیم داری به نام تیم شاهین البرز این مسوولیت را از خود دور و در اختیار تیم بودن را گزینه اول خود دانست.

ضمن اینکه تقریبا حداکثر حاضرین جلسه با انتخاب شخصی که دارای تیم است به عنوان شورای ورزشی مخالف بودند و آقاى  احمدرضاقمى با دو سوال از نماینده شورا اسلامی که ایا شرط شخص تیم دار در شورا ورزشی  نباشد شامل حال نوشهر هم می باشد و دومین سوال و خواسته که یک نفر به عنوان مسوول و انتخاب شورا توسط یک نفر باشد.

نتیجه گیری جلسه به این صورت شد که تا شنبه شب مبعث رسول اکرم مسولین تیم ها با اعلام امادگی نزد اقای مرتضی خدابنده اعلام حضور و نام نویسی کنند تا جلسه شب شنبه به نتیجه برسد. ان شاء الله

اویلی ریکا. بازدید : 118 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اخرین خبر از شورای ورزشی اویل به نقل از نماینده شورای اسلامی در شورای ورزشی دهکده اویل.
سوال و جواب هایی که توسط صفر قمی (نماینده شورای اسلامی در شورای ورزشی) و اویلی ریکا.
با توجه به دغدغه جوانان و ورزش دوستان دهکده شهید پرور اویل در خصوص شورای ورزشی و برگزار شدن مسابقات جام وحدت،به سراغ صفر قمی اویلی(عضو شورای اسلامی ونماینده شورای اسلامی در شورای ورزشی)رفتیم تا اطلاعاتی کسب و در خدمت دوستان بگذاریم.
در خصوص انتخابی و یا انتصابی بودن شورای ورزشی،اقای صفر قمی گفت:
شورای ورزشی بصورت انتصابی توسط شورای اسلامی انتخاب می شود.که دارای یک نفر رییس که منتخب از بین شوراهای ورزشی می شود و سکان هدایت این شورا را به اختیار میگیرد.شورای ورزشی گروهی متشکل از 5 نفر که 2 نفر از کرج وحومه و 3 نفر دیگر در نوشهر و حومه از بین جوانان و علاقه مندان به ورزش انتخاب می شود.گزینش اعضای شورای ورزشی دهکده اویل به این صورت می باشد که اول از بین جوانان و علاقه مندان به ورزش،به شورای اسلامی معرفی و پس از تحقیقات به عمل امده ؛توسط شورا حکم انتصابی انها برایشان ابلاغ خواهد شد.
ضمنا تنها گزینه شورای اسلامی برای شورای ورزشی جناب اقای مهندس اسماعیل قمی که با برنامه ریزی های بسیار خوبش مسابقات اخیر را به اتمام رسانده می باشد.
ایشان در پاسخ رشته های برگزاری جهت جشنواره مسابقات ورزشی افزودند:برنامه ریزی رشته های فوتسال،طناب کشی و چوتپکا شده است که قصد داریم در اینده رشته های دیگر ورزشی همچون والیبال و ورزش سنتی و پرطرفدار کلشت کا را پیگیری کنیم که ان شاءالله باعث روحیه و طراوت بین اهالی محل شود.وی در ادامه گفت:در حال حاضر جشنواره مسابقات ورزشی فعلا در زمین استجاری انجام میگیرد که در صدد فراهم نمودن زمین ورزشی متناسب برای جوانان محل می باشیم که این جز با تلاش و همکاری،همراهی مسولین محقق نمی گردد.
این عضو منتخب مردم در شورای اسلامی در خاتمه افزود: از همه جوانان،صاحب نظران در امر ورزش و همچنین بزرگان محل استدعا و انتظار داریم که جهت بهتر برگزار شدن این جشنواره ورزشی و سنتی کمک بیشتری در زمینه فکری،جسمی،مالی،فرهنگی کمک حال ما باشند و هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده عزیزان را پذیرا می باشیم.  

اویلی ریکا. بازدید : 122 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (2)


جلسه شوارای ورزشی و شورای محل جهت هماهنگی و هر چه باشکوه تر شدن مسابقات فوتبال و جشن خانوادگی روستای اویل

شورای روستای اویل اقایان صفر .شعبان و صدرالله قمی اویلی

شورای ورزشی اویل اقایان حسن.اسماعیل.مهدی قمی اویلی واحمد خدابنده

درباره ما
Profile Pic
روستای اویل از توابع کجور واقع در شهرستان نوشهر می باشد . این وبلاگ شما را با این روستای سرسبز آشنا می سازد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه امکانات باشه دوباره اویل رو برای محل زندگی انتخاب میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 1,946
  • بازدید کلی : 28,649
  • کدهای اختصاصی